неделя, 28 март 2010 г.

Easter basket




Това е първата ми Великденска кошница създадена по урока на Just Magnolia, който видях от блоговете на Грета и Нана.
Идеята ми беше да се преплитат 2 цвята хартия, но не ми се получи, защото започнах грешно и от там нещата се оплескаха. Все пак реших да я довърша и това се получи.
Чудех се дали да ви покажа кошничката или направо да направя друга, но в крайна сметка реших да не я крия. Дори и да имате забележки към направата на кошничката, аз най-вероятно
имам много повече от вас :)
Реших да се пробвам все пак в предизвикателството на Двете Елши пък каквото ще да става :)

9 коментара:

  1. Въпреки че разбирам какво имаш предвид и къде си "сбъркала", на мен кошничката ми харесва. Не съм особен фен на симетрията, така че от мен подобна критика не чакай :). Харесват ми, обаче, цветовете и квилинг елементчетата. Чудесна пролетна кошничка!

    ОтговорИзтриване
  2. Първо разгледа кошничката и след това четох какво си писала. Ако не бяха твоите думи въобще нямаше и да знам, че нещо си объркала.
    Кошничката е много елегантна и си я украсила с чудесни квилинг елементи.

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря и на двете ви, много сте мили :)
    Аз обаче определено имам доста критики към тази кошничка, хубавото е че утре живот и здраве почвам друга и този път ще гледам първо самата аз да си я одобря :)

    ОтговорИзтриване
  4. Детето, което се получава тази кошница е много подобен, с бонбони вътре и вън е толкова добре украсени.

    ОтговорИзтриване
  5. ;) Аз пък видях, че нещо не е съвсем еднакво жълтото ама понеже са два нюанса на един и същи цвят - разликите не се набиват на очи, така че изобщо не е толкова фатално. :) А пък всякакви неща украсени с квилинг изглеждат много изящно!:)

    ОтговорИзтриване
  6. според мен доста добре се е получила

    ОтговорИзтриване
  7. Добре е станала... Ама чакам да видя и другата:)

    ОтговорИзтриване