събота, 17 април 2010 г.

Още една награда


Това е наградата която получих от една много талантлива и мила дама, която ние наричаме Нети, но днес разбрах, че се казва Венета. Тази награда е много ценна за мен, тъй като се възхищавам много на Нети, тя е изключителен творец, според мен.
Благодаря ти, много за честта да получа тази награда и то от теб :)

Според регламента аз трябва:
1) да благодаря на човека, който ме е наградил и да сложа линк към неговия блог
2) да си сложа наградката на почетно място в блога ми
3) да наградя 10 блога и да ги информирам, че са наградени

Много ми е трудно да избера кой да наградя, тъй като напоследък наградих много блогове, както сторих не само аз, но и почти всички вие, които четете този пост.
За това ще помисля малко по въпроса кой да наградя и тогава ще довърша публикацията си.

Няма коментари:

Публикуване на коментар