четвъртък, 31 май 2012 г.

Cards and keychain


Здравейте,
имам останали няколко картички и един ключодържател, които не съм ви показала.
Първата картичка ми беше поръчка от далечен Лом (далечен защото съм в Пловдив).
Модела може би ви е познат, тъй като преди време бях правила такава картичка, само че в друг цвят.
Сега картичката беше предназначена за момиче и за това я направих в друга гама.
Втората картичка я направих за мъжа на една моя приятелка и колежка.
Те двамата скоро ще си имат детенце и тъй като бъдещия татко е фен на ПФК "БОТЕВ"  идеята беше някакси да се съчетаят двете неща. Мисля че се получи добра комбинация от бебе и "БОТЕВ".
Това ключодържателче подарих на моята приятелка и колежка, заедно с картичка, която вече съм публикувала.
Третата картичка пък е закачка между две момичета от преди години, когато са били малки. Тогава са си казали, че едната е Тимон, а другата Пумба.
Едното от момичетата ми е приятелка и ме помоли да измисля нещичко, така че картичката да е на такава тематика. Еми надявам се, че резултата е поне задоволителен.

Няма коментари:

Публикуване на коментар