сряда, 5 септември 2012 г.

Подарък за сватба/Gift for Wedding

Здравейте отново,
сега ще ви покажа какво бях подготвила за подарък за сватбата на братовчедка ми.
Първото нещо беше ето този букет, който тя реши да си го запази за спомен:
 Другото нещо й го бях обещала преди много време, но все не стигах до направата му. Тя искаше картина с пеперуди, аз пък й направих 3 картини с по една пеперуда.
Самите пеперудите са елементи от салфетка, тоест в крайна сметка се получиха декупажни картини, ако мога така да се изразя:
 Ето така пък изглеждаше кутията в която поднесох картините:
 Към подаръчето сложих ето тази картичка с пожелания:
А така изглеждаше плика в който родителите ми поднесоха своят подарък за младоженците: 
А това пък е шнолата с която си бях хванала косата на сватбата:
Всичко направих с много желание и любов, надявам се да ви харесат нещицата.

Няма коментари:

Публикуване на коментар