вторник, 26 август 2014 г.

Албум със снимки "Семейство" / Photo album "Family"

     Това е един специален подарък, който подготвях от много дълго време.
    Още през февруари ми се беше завъртяла идеята за този албум, дори изкарах снимките за него. Те си почакаха търпеливо докато стигна до направата на основата за албума. Залепих по страничките дизайнерски хартии, залепих и снимките отгоре. Отново настъпи период на "нямане на време" и така албумчето си постоя сигурна около 2 месеца. Към края на юли, покрай правенето на другото албумче за приятелството, си бях наумила че е крайно време да го завърша. Дори се подсетих, че рождения ден на Вили (жената за която е албума) е през август и ако се опитам, може й да успея да й го изпратя за празника. Да, ама не стана точно както ми се искаше. Естествено време ми беше пак ограничено и в крайна сметка завърших албумчето близо 10тина дни след рождения ден на Вили. И се поуспоих с поговорката: "По-добре късно, отколкото никога".
   Стига съм писала фермани и обяснения, ето го албумчето, което сътворих за Вили с много желание, внимание и най-добри чувства:
 Това е една от вътрешните странички:
 Така изглежда страничката от другата страна:
Към албумчето сложих и едно тагче с пожелания за рождения й ден:
     Снимките не са с перфектно качество, да не говорим че самите снимки в албумчето са от гланцирана хартия и не изглеждат добре при снимане, но въпреки това албумчето на живо изглежда чудесно според мен. А пък и най-важното, е че Вили остана много изненадана и радостна от подаръка си, какво повече може да иска човек?
Хубаво е когато зарадваш друг човек с малък жест на внимание :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар